Specjalista ds. Content Marketingu
Opis stanowiska:
rozwijanie profilu marki w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn), w tym: koordynowanie publikowania treści social mediowych oraz wsparcie w zakresie dostarczania treści możliwych do wykorzystania w social mediach;
tworzenie angażującego contentu – artykuły, newsy, grafiki, infografiki, video, newslettery;
współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy;
pisanie i aktualizowanie oferty związanej z usługami firm, przygotowywanie treści na stronę internetową;
samodzielne planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads i Facebook Ads;
monitorowanie działań konkurencji.
Wymagania:
bardzo dobra umiejętność pracy z mediami społecznościowymi oraz umiejętność tworzenia zróżnicowanych i interesujących materiałów social mediowych
dobra organizacja w planowaniu, tworzeniu i udostępnianiu treści;
doświadczenia w realizacji akcji promocyjnych z wykorzystaniem płatnych reklam (zwłaszcza w Google i Facebook);
bardzo dobra znajomość języków: ukraińskiego, rosyjskiego i polskiego (w mowie i piśmie):
doświadczenie w zakresie promocji i rozwoju marki:
kreatywność i zaangażowanie w rozwój marki:
lekkość w pisaniu i sprawnym poruszaniu się w kwestiach content marketingu;
doświadczenie w tworzeniu i obróbce materiałów foto/video na stronę internetową i na media społecznościowe oraz w pracach związanych z projektowaniem grafik i animacji;
łatwość nawiązywania kontaktu i budowy relacji z klientami.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę;
wynagrodzenie zasadnicze 3600 brutto plus premia po okresie próbnym;
samodzielne stanowisko, związane z możliwością rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektach;
duże możliwość rozwoju zawodowego i wykazania się kreatywnością;
swobodę i samodzielność w realizowaniu pomysłów dotyczących działań marketingowych;
przyjazną atmosferę w młodym zespole;
dodatki socjalne po okresie próbnym.
Osoby chętne, spełniające nasze wymagania, prosimy o wysyłanie CV na adres: rekrutacja@blb.pl
virtoffice.pl
Specjalista ds. Content Marketingu
Opis stanowiska:
rozwijanie profilu marki w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn), w tym: koordynowanie publikowania treści social mediowych oraz wsparcie w zakresie dostarczania treści możliwych do wykorzystania w social mediach;
tworzenie angażującego contentu – artykuły, newsy, grafiki, infografiki, video, newslettery;
współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy;
pisanie i aktualizowanie oferty związanej z usługami firm, przygotowywanie treści na stronę internetową;
samodzielne planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads i Facebook Ads;
monitorowanie działań konkurencji.
Wymagania:
bardzo dobra umiejętność pracy z mediami społecznościowymi oraz umiejętność tworzenia zróżnicowanych i interesujących materiałów social mediowych
dobra organizacja w planowaniu, tworzeniu i udostępnianiu treści;
doświadczenia w realizacji akcji promocyjnych z wykorzystaniem płatnych reklam (zwłaszcza w Google i Facebook);
bardzo dobra znajomość języków: ukraińskiego, rosyjskiego i polskiego (w mowie i piśmie):
doświadczenie w zakresie promocji i rozwoju marki:
kreatywność i zaangażowanie w rozwój marki:
lekkość w pisaniu i sprawnym poruszaniu się w kwestiach content marketingu;
doświadczenie w tworzeniu i obróbce materiałów foto/video na stronę internetową i na media społecznościowe oraz w pracach związanych z projektowaniem grafik i animacji;
łatwość nawiązywania kontaktu i budowy relacji z klientami.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę;
wynagrodzenie zasadnicze 3600 brutto plus premia po okresie próbnym;
samodzielne stanowisko, związane z możliwością rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektach;
duże możliwość rozwoju zawodowego i wykazania się kreatywnością;
swobodę i samodzielność w realizowaniu pomysłów dotyczących działań marketingowych;
przyjazną atmosferę w młodym zespole;
dodatki socjalne po okresie próbnym.
Osoby chętne, spełniające nasze wymagania, prosimy o wysyłanie CV na adres: rekrutacja@blb.pl