Внесок на медичне страхування становить 9% від суми заробітної плати працівника шляхом утримання з валової оплати праці. Для працівника в з точки зору кодексу праці сплата на медичне страхування є обов’язковою, повідомляє Nashapolsha.pl
Підставою для сплати медичного страхування є заробітна плата працівника брутто за вирахуванням внесків до пенсійного фонду, по інвалідності чи хворобі, які також сплачує працівник. Тобто, при мінімальній винагороді за роботу 3010 злотих брутто, ці внески становлять 412,68 злотих.
Читайте також: Як українці в Польщі сприймають поради безпеки? ВІДЕО
Отже, 3010 – 412,68 = 2597,32. Таким чином, базою для розрахунку внеску на медичне страхування становить квота 2597,32 злотих.
Читайте також: 79 років тому розпочалася спецоперація «Вісла»: що варто подивитися та прочитати аби знати про цей злочин?
2597,32 х 9% = 233,76 злотих
Для працівника, який заробляє 3010 злотих брутто, внесок на медичне страхування, що повністю фінансується з його заробітної плати, становить 233,76 злотих на місяць.
Tags: Наша Польща рекомендує













